Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Pobierz formularz reklamacji

Pobierz formularz zwrotu towaru


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Roseana Joanna Kołodziejczyk, Olga Kowalska s.c
Rolna 10

42-450 NIEGOWONICZKI

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Roseana Joanna Kołodziejczyk, Olga Kowalska s.c
Rolna 10

42-450 NIEGOWONICZKI

Zwroty kwoty należnej klientowi z tytułu odstąpienia od transakcji następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania paczki ze zwrotem.

Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu.

Klient dokonuje zwrotu na własny koszt.

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz wysyłanych do paczkomatów.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl