206. Francuskie Perfumy - inspiracja Poison Girl Christain Dior
Opis
Dior - Poison Girl - Perfumy Inspirowane Roseana - Inspiracje Zapachowe
Dior Poison Girl to zapach, który z pewnością doda Ci pewności siebie i zmysłowości. Nuty zapachowe otwierają się kwiatową mieszanką gorzkiej pomarańczy i neroli, której towarzyszy delikatny akord różowego pieprzu. Po chwili zapach przechodzi w serce perfum, gdzie kwiatowy akord jaśminu i białych kwiatów harmonijnie łączy się z nutą kwiatu pomarańczy. Całość dopełnia piżmowe nuty białego piżma, wetywerii oraz zmysłowego wanilii.
Poison Girl Dior to perfumy, które nie pozostaną niezauważone. Świeży i jednocześnie zmysłowy zapach idealnie nadaje się na każdą okazję. Możesz użyć go na randkę, spotkanie biznesowe czy wieczorne wyjście ze znajomymi. Dzięki unikalnej mieszance nut zapachowych, Poison Girl Dior doskonale odzwierciedla kobiecą naturę. To zapach dla pewnych siebie kobiet, które wiedzą, czego chcą i jak to osiągnąć.
Jeśli szukasz perfum, które podkreślą Twoją kobiecość i zmysłowość, to Poison Girl Dior jest idealnym wyborem. Ta elegancka i niepowtarzalna kompozycja zapachowa z pewnością wzbudzi zachwyt wśród Twojego otoczenia. Nie zwlekaj dłużej i pozwól sobie na to małe luksusowe rozwiązanie, które sprawi, że poczujesz się wyjątkowo i niezapomniane.
W sieci istnieje wiele perfumerii, które oferują perfumy inspirowane. Czym są? To perfumy, które swoim składem czy zapachem przypominają pierwowzór (oryginał). Słowo "inspirowane" jest słowem najważniejszym. Perfumy są podobne, ale nie są identyczne z oryginalnymi. Czasami różnią się jednym składnikiem lub proporcjami poszczególnych składników. Perfumy inspirowane – w odróżnieniu od podróbek – są legalne. Ich zaletą jest to, że ich cena jest znacznie niższa niż produktów oryginalnych. Stąd wynika ich spora popularność.
Kupując u nas w Roseana.pl masz nie tylko pewność niskiej ceny, ale i wysokiej jakości produktu. Po co przepłacać kilkunastokrotnie? Skorzystaj z naszej oferty już dziś :)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.