Koszyk Zakupowy

Brak produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
  3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Roseana Joanna Kołodziejczyk, Olga Kowalska s.c
    Rolna 1042-450 NIEGOWONICZKI

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Roseana Joanna Kołodziejczyk, Olga Kowalska s.c
Rolna 10
42-450 NIEGOWONICZKI

  • Zwroty kwoty należnej klientowi z tytułu odstąpienia od transakcji następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania paczki ze zwrotem.
  • Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu.
  • Klient dokonuje zwrotu na własny koszt.
  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz wysyłanych do paczkomatów.
  • Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz paragon lub fakturę.